Her får I en enestående mulighed for at opnå unik indsigt i jeres kendskab og opfattelse blandt danskerne.
Ikke alene opnår I klarhed om jeres kendskabsgrad, men I vil også tilegne jer konkrete indsigter i, hvordan danskerne opfatter både jer og jeres aktiviteter. Disse indsigter giver en stor fordel og kan integreres i jeres kommende marketingstrategier i 2024.
Information om jeres aktuelle kendskabsgrad
Indsigt om jeres Image bevæger sig positivt
Forståelse om hvordan danskerne opfatter jeres brand
Værdifuld viden til fremtidige beslutninger og markedsføringsindsats
Sidder du med ansvaret for organisationens markedsføring, har du sikkert stillet dig selv spørgsmålet, hvor meget jeres aktiviteter i virkeligheden batter?
Uden indblik i jeres kendskabsgrad kan det være svært at vide, hvad der rent faktisk virker, hvor I skal sætte ind, og hvad I bør fokusere på for at beholde nuværende – samt tiltrække nye – kunder, medlemmer og interessenter. Har I et mål om at blive endnu bedre, stærkere og attraktive i det nye år, kan en kendskabsanalyse være stedet at starte.
I arbejdet med at skabe et stærkt brand, som folk lægger mærke til og tror på, kan en kendskabsanalyse være en god idé. En sådan kan skitsere, hvor stor en del af markedet, der kender jer, hvorfra de kender jer, om jeres markedsføring flytter noget i markedet, og sidst men ikke mindst om jeres markedsføringskroner bliver brugt korrekt. En blotlægning af ovenstående elementer kan være udgangspunktet for en optimeringsproces af jeres brand.
Har I lyst til at starte året med at blive klogere på jer selv, så grib en unik mulighed for at blive analyseret af mere end en million danskere.
Vil I gerne have svar på: